Structura planului de marketing

💧💧💧

Nr.d/o
Secţiunea
Obiectivele
1
Expunerea introductivă
O scurtă descriere a planului propus. Un rezumat al planului.
2
Analiza mediului intern şi extern, analiza conjuncturii pieţei
Se prezintă date relevante la situaţia pieţei, a produsului, concurenţei, distribuţiei etc.


3
Analiza SWOT
Se identifică punctele tari, punctele slabe, oportunităţile şi riscurile care pot să apară în legătură cu produsul.
4
Ipotezele şi obiectivele planului de marketing
Sunt prezentate estimări ale volumului vânzărilor, cota de piaţă şi mărimea preţurilor.
5
Strategii de marketing
Se prezintă modalitatea de acţiune pentru a atinge obiectivele propuse.
6
Programul de acţiune
Se descriu tacticile la care se va recurge: Cine şi ce va face? Când? Care vor fi cheltuielile?
7
Venituri şi cheltuieli
Se va aprecia volumul prognozat al veniturilor din vânzări, costurile de producţie, de comercializare etc.
8
Modalităţi de control
Se indică modalităţile de control.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog